Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Nejdřív se neučte tu teorii, které se vysmíváte. Bez ní nemůžete posuzovat (tedy můžete, ale samozřejmě blbě).

  ÚS nikdy nerozhoduje v posuzované kauze, rozhodnuté obecnými soud. On není odvolacím ani dovolacím soudem. On pouze posuzuje, zda nebyla porušena ústava a ústavní práva. A v případě vámi (přesně??) popisovaném případě došel k závěru, že ústavní práva porušena nebyla.

   V čem vy vidíte porušení  ú s t a v n í c h  práv?  Tedy právních postupů obecních (nikoliv "nižších") soudů?

0 0
možnosti

Nadávkami na soud neprospějeme ani sobě ani druhým.

Mám obavu, že autorovi uniká smysl Ústavního soudu.

:-)

0 0
možnosti
JC

Ta amnestie je jen půlkrok - měla být doplněna odvoláním soudců, kteří soudí nějaký případ 8 a více let...

No já vím, že to podle zákona nelze, ale napsat jsem to musel.

1 1
možnosti
VH

Vážně? A kteří soudci tak dlouho soudí?   Měl jste spíš napsat, že měla být zvýšena trestní sazba okamžitě po amnestii v novém procesu všem obviněným darebákům, kteří zapřičinili zdržení pět let z těch osmi či desti.

No, já vím, že to není možné - ale pro vás jsem to napsat musel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 149
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2314x
motto:"Buďte realisté, žádejte nemožné“
Herbert Marcuse
Veškeré mé konání je ovlivňováno touto myšlenkou.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky